Tuesday, January 20, 2009

where is my nakama!!


hmm bak kater org putih
a good friends like a star
you can't see it every time
but u know it alway be there....

nakama = companion..
companion = teman
teman = kawan, sahabat, rakan..
kawan baik = ?
suatu perkara yang subjektif
sukar dilafazkan dengan kata2 atau pemahaman diri
berbeza- beza mengikut takrifan minda kita

kawan baik yang bagaimana kita cari?..tepuk dada tanya selera..hehehe
my madam always said this..
u choose your own friends, but not let them chose u to be their friends..
mmg ada betulnya..
huhuhuh

aku rindu kawan2 sepermainan aku...heeh ingt x janji kita kecik2 dulu
hampeh...kalo korg terbaca blog aku ni
cuba ingt balik trikh 15julai 2008..
hohoh x der sorg pun hadir..
termasuk lah aku...

semakin lama kita hidup..semakin kita mengerti
apa itu persahabatan..
mencari, mngenali dan kemudian berpisah ke jalan - jalan yg dipilih

tapi...aku masih lagi mencari the true nakama...
macam dlm cter one piece..
saul said"there is an basurd to be born alone! find your own nakama!"
yeah!! where is my nakama!!!!

3 comments:

Amad said...

here!!
one of ur nakama here!!
hahaha ^^

Que Gonzalez said...

aku pon nakama ko gak kan??haha

fadz said...

hahaha...cpat2...
saper yg raser dia nakam ak...cpt reply